Az utóbbi két évben az iroda fogalma szinte mindenki számára megváltozott - a mindennapos személyes találkozókat felváltotta az online meetingek sora a munkatársakkal, a tér fogalma kitágult, a munkavégzés nem volt többé egy adott helyhez kötve. Az átálláshoz a legtöbb munkáltatónak és cégnek segítségre volt szüksége, hiszen egy addig ismeretlen szituációval kellett megküzdeniük.
A PP Konferenciaközpont Ügyviteli trendek – 2022 című workshopján olyan vállalatokat ismerhettünk meg, amelyek a vírus hatására keletkezett, a digitlási ügyvitelt megkönnyítő eljárások és eszközök iránti keresletet elégítik ki. Az erre szakosodott cégek mutatták be a KKV döntéshozóknak legújabb szolgáltatásaikat, melyek megkönnyítik a hibrid munkavégzés mindennapjait.
A délutáni program része volt Vezető Partnerünk, Személyi László előadása: Kell-e fizikailag az iroda? Mi van ha nincs? A digitális munkavégzés 5 szintje. A PP Konferenciaközbont alapítója, Demcsák Mária meghívásának eleget téve a cégvezetőknek a digitális munkaszervezés eszközei mellett szó esett az eleve irodamentes Future-Now még járvány előtti alapításáról, és gyermekeink munkaeszközeiről is.
Mikor?
2022. március 24. 9.30–16.30
Hol?
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet
A teljes programot bővebben itt olvashatod.